Social icons

Lucky me!
Na de Vienna jurk werd ik ook gevraagd om de Nena jurk en top mee te testen. 
Nena is het nieuwste patroon van Kaatjenaaisels!

Je kan kiezen uit een leuke jurk of een top, er zijn verschillende opties voorzien die allemaal heel mooi, perfect afgewerkt en vernieuwend zijn!
De jurk is niet zo moeilijk om te maken en Katrien zorgde voor een top-handleiding waarmee elke naaister er zeker in slaagt een perfect afgewerkt stuk te maken!




Net zoals de Vienna is de jurk zo mooi bij mijn grote meid waarvoor het toch al iets moeilijker word om patronen uit te kiezen. 
Gelukkig gaat het patroon tot maat 140 zo kunnen we er nog een tijdje van genieten!





Let op die vouwtjes op de schouders, het zijn die kleine details die de jurk volledig af maken <3




Om nog maar te zwijgen over de prachtige achterkant!
Daar kan je ook kiezen voor afwerking met een lintje!
Super mooi bij kleine meisjes vind ik!




1 ding is zeker!
Dis is een prachtig patroon!
Bedankt Katrien dat ik weer mee mocht testen en een plaatsje kreeg in de Blogtour X





Voor meer inspiratie kan je de Blogtour volgen!
zeker een aanrader om eens te gaan piepen want er werden pareltjes van Nena's gemaakt <3


Made by MazellaBelleviWoohoo!
LieselloveLily & WoodyDodidit Inspinration
WenSJeSo Popo SewMijn leven met 4 helden
Lola with loveP’titmonstresLeven met Liv3 meisjes op het strandSew-Les


Wil je nu zelf ook aan de slag? 
Het Pdf patroon is hier te koop en met de code HAPPYNENA krijg je nu 10% korting op, jaja, al haar patronen!

4 opmerkingen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M