Social icons

De Ally jumpsuit, het is en blijft een fijn patroon. 
Ik maakte eerder al eens twee versies, hier te zien. 
Het patroon komt uit de La Maison Victor. 
Juist ging ik deze keer direct voor de korte broek versie, uiteindelijk zal het wel eens echt zomer worden he :-)





De stof kocht ik bij Mon Depot, hate it or love it zou ik zo zeggen. 
Maar ik wist direct dat het een stof was die echt goed ging staan bij Yinthe. 





Om de strepen te laten doorlopen heb ik het knopenpad twee maal moeten knippen, maar mijn naai vriendinnetje had gelijk, voor minder dan perfectie moeten we niet gaan ;-)
De stof is lekker luchtig, ik denk dat dit een toppertje gaat worden op warme zomerdagen!






7 opmerkingen

  1. Prachtig!! Supermooie stof, perfecte jumpsuit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie jumpsuit. Stofje is zo schoon!!! Perfecte match.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél mooi zeg! Zo wil ik er ook eentje in elkaar steken! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De stof was bij mij geen 'love it', maar Yinthe in de jumpsuit is dat wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love it!! De stof, de combinatie met het patroon, gewoon de hele look!! Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M