Social icons

Mijn reactie bij de eerste beelden van de Polina jurk? 
'Ooh Polina' met een heleboel vlinders in mijn buik!
Wat hou ik van die mooie dromerige zomerkleedjes!
Ongelofelijk mooie creaties zag ik al op Instagram, hoogtijd om zelf aan de slag te gaan met het patroon. 

Voor Nona haar Polina koos ik een paneelstofje uit mijn voorraad dat ik dit voorjaar kocht bij Bellelien. 
Heel wat puzzelwerk om alle delen eruit te krijgen want ik was nogal gierig bij het bestellen. Maar kijk, het lukte net. 





Haar bos bloemen dat ze trok was zo groot dat de helft van de jurk verstopt zit, maar we houden toch ook alleen van mooie bloemen he ;-)





Geen tijd om achter knopen te gaan, met dat excuus werkte ik de jurk af met kamsnaps. 






Patroon: de Polina dress van Coffee and Threads

4 opmerkingen

  1. It just so stunning! Love the fabric! So so good.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi! :) Normaal ben ik geen fan van 'te veel frullekes' aan een kleedje, maar dit exemplaar is echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, van dit stofje maakte ik onlangs ook een jurkje, morgen op de blog! (testerstour)

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M