Social icons

Ons last-minute geboekt reisje naar de Provence was wat we nodig hadden!
Het was al even geleden dat we erop uit trokken daarom deed het nu nog zo goed.
Onze batterijen zijn weer opgeladen!
Verse energie!

Tijd om de blog ook weer vanonder het stof te halen.
Er werd wel wat genaaid de laatste weken, op een traag tempo weliswaar. Het ontbrak mij elke keer weer aan moed, tijd en energie om de kinderen uit te dossen voor een shoot.
En zo zagen jullie hier niet veel meer verschijnen…

Voor we op reis vertrokken kwam ineens die naaidrang om nog ontelbaar veel kleedjes te maken.
Er werd online geshopt, ik passeerde aan Stoffen van Leuven waar ik een zak vulde met mooi gerief maar de plannen waren iets te groot voor de tijd die mij nog reste. 

Het lukte mij toch om nog twee Iris kleedjes van Coup Coup te naaien. 
Met ontzettend véél dank aan Lola with love voor de inspiratie!
Ik zag daar haar creatie in de prachtige See you at six stof en vroeg haar of ik die klakkeloos mocht kopiëren, gelukkig zei ze ja!
En wij blij, het is gewoon een match made in heaven!
Zeker in combinatie nu met die mooi bruin gekleurde velletjes :-)












Met een dikke merci aan Bellelien voor de mooie stoffen van See you at six!



Een tweede creatie die mee ging op reis is de Honey blouse, een patroon uit de laatste La Maison Victor. Dat ik ging scoren met dat bloesje wist ik zeker! 
Noem het liefde op het eerste zicht.
Alleen de kraag heb ik aangepast want die vond ik net iets te kinderachtig voor mijn grote meiden. 
Het stofje is een heel fijn katoentje dat ik ooit kocht bij Mon Depot, denk dat het heel de tijd lag te wachten voor deze blouse. 
Ik vind het weer een shot in de roos, al zeg ik het zelf ;-)










En nu, nu beloof ik dat er weer meer gaat geblogd worden!
Echt waar :-D


2 opmerkingen

  1. Oh, wat ben ik blij dat ik hier opnieuw mag komen lezen bij jou ;-). Prachtige creaties, zowel de kleedjes in See You At Six katoentjes, als de bloesjes! En bloggen maar hoor, gewoon doen, de foto's hoeven helemaal niet talrijk en ook niet perfect te zijn ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt prachtige creaties! in die twee jurkjes zal al heel wat tijd gekropen zijn maar ze staan er echt super mee en dat bloesje lijkt me echt ideaal voor dit seizoen

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M