Social icons

Zondag ging ik naar de booklaunch van het nieuwe boek van Griet en Annick!
Namelijk Stof voor durf het zevers 3!
Het werd een snel bezoekje, de man en kinderen wouden samen nog genieten van het mooie weer, toch ging ik naar huis met mijn gesigneerd exemplaar en een zak vol mooie stoffen van bij Madeline de stoffenmadam.
Een eerste blik in het boek deed mijn naai-hartje al sneller kloppen!
Super mooie patronen, eenvoudig maar toch vernieuwend, zowel voor te naaien als te breien. 
Zoveel mogelijkheden!
Ook de foto's zijn prachtig, dames jullie brachten echt een super mooi boek uit!

De patronen gaan van baby tot volwassenen, voor elk wat wils. 
Bij het zien van die baby spulletjes wil ik spontaan een derde kind, alleen volgt de wederhelft niet in dat plan ;-)





Wat mijn eerste creatie ging worden was me onmiddellijk duidelijk, uit al dat moois vond ik de set van de broekrok en top met ronde kraag mijn favoriet!
De stofkeuze was van de eerste blik duidelijk, de sanseveria's van See you at six met de bijhorende groene stof. 
Het feit dat we half oktober zijn knaagde wel, is dit geen zomer setje?!
Enfin, ik zette door. 
Gelukkig zitten we middenin een prachtig nazomertje en kan ze het setje zo aan. 
Er werd al nagedacht over een winterse oplossing, ik kocht een gouden gilet, een poncho en gouden kousenbroeken. Volgens mij zo perfect draagbaar in de winter!
En ik heb nog net genoeg stof over voor een rimpelrok, zo is het ook perfect combineerbaar!




Het topje en de broekrok zijn echt snel klaar projecties en heel eenvoudig, iedereen kan zeker en vast met het boek aan de slag!

En nu, nog een overdosis aan foto's!











5 opmerkingen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M