Social icons




Joepie!
Een nieuw patroon en ik heb het mogen uit-testen!
Deze keer is het Ann van Lieveke en Zus die haar eerste patroon op de markt brengt. 
En wat voor eentje!
Een echte zomerjurk en direct met veel verschillende opties!
Kijk snel even mee naar een paar foto's






Helaas, ik kon niet wachten tot de veritas weer open was om een betere rekker te gaan kopen.
Daarmee dat de rug niet helemaal zit zoals het zou horen. 
Kijk snel even bij mijn collega testers (link beneden de blog) voor betere foto's hiervan. 
Want ik kan jullie garanderen, wanneer je de juiste rekker gebruikt is de rug een pareltje!






De rok werd volledig gevoerd wegens het dunnen doorkijk stofje ;-)
En mijn kinders zijn weer grote fan van de zakken, goede ruime waar veel 'rommel' in kan!







De stof kocht ik een tijdje geleden bij Mon Depot en is er eentje uit de collectie van Strass. 





Zin om zelf een Eryn's dress te naaien? 
Kijk snel op site van Lieveke en Zus waar het patroon te koop is!

En volg zeker ook de Blogtour met de vele prachtige creaties van mijn collega testers, hieronder een overzichtje. 


Eryn's dresses Garden Party Dress Digitaal patroon Lieveke en zus

9 opmerkingen

  1. Mooie combi dat sobere blauw met neon piping!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. And the nominees in the category "eenvoud siert" are... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooo mooi.... en ja hier is ook een grote fan van die zakken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooo mooi.... en ja hier is ook een grote fan van die zakken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi!! Zeker ook met de contrasterende paspel en onderkant, en dan die schoentjes! Hele leuke foto's en mooi jurkje!! Ik kijk uit naar de rest van de blogtour, zelf sta ik gepland aan het eind ;-) (lilliepawillie)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi!Jouw stofkeuze en afwerking is helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M