Social icons


Heel Belgie zat erop te wachten, het kan niet anders!
Wachten op de echte lente, op die heerlijke dagen vol zonneschijn waarop we heerlijk met blote armen en benen kunnen buitenkomen.
Gedaan met al die mooie kleren te verstoppen onder dikke jassen.
Eindelijk weer de vogeltjes die ons wekken 's morgens, eindelijk weer groen aan de bomen. 
Al die kleine dingen die het leven zoveel aangenamer maken!

Vandaag was zo een dag, 20 graden en volle zon. 

Er hangen nog een paar nieuwe ongeblogde kleedjes te wachten maar Yinthe koos vandaag voor de laatste nieuwe.
Een eenvoudig kleedje maar ik had daar wat nood aan, aan een paar eenvoudige kleedjes. 
Het stofje is van het kledingmerk Strass, ik hou van hun collectie maar ik maak het liever zelf.
Het is een satijn stofje, heel fijn om te dragen maar over het verwerken ervan gaan we zwijgen ;-)
 









6 opmerkingen

  1. Oh, maar zo mooi! Prachtig stofje! Ik heb hier ook een satijn stofje liggen die ik wil verwerken. Dat belooft dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word helemaal blij van al die zomerkleertjes en -kleurtjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al die zonnige blogberichten van gisteren, daar word een mens toch helemaal blij van :-)
    Wat een mooi kleedje is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh, prachtig!! Wat een beeldig jurkje zeg, prachtstofje en ze staat er zooooooo mooi mee!! En de bloem maakt het weer helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! En dat stofje gaat volgens mij zalig zijn op warmere dagen.

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M