Social icons

Als de man des huizes, die volcontinue met ploegen werkt, de late heeft in het weekend betekend dit: naaiweekend! Met meestal mijn lieve vriendin Melissa die komt mee-naaien terwijl onze kindjes zich samen amuseren. Op deze manier heb ik geen probleem met die lates :-)

Mijn plan voor dit weekend was de Sybille jurk uit de laatste La Maison Victor, ik vind het bovenstuk heel mooi maar had wat moeite met het 'patattenzakgehalte'.
Dan maar aan passen met rekkers, en het kleed uit twee delen gemaakt.
De rekker aan de binnenkant heb ik gemaakt met een biais, aangezien er geen voering in de jurk zit.
In de schouderbandjes maakte ik ook geen strik.


























Het stofje is er eentje van Cloud 9, en het is voile. Toen ik het net toe kreeg was ik heel teleurgesteld, het stofje is zeer dun. Wat natuurlijk wat te verwachten was.
Maar nu, met zomerweer komt het toch van pas! En heb er voor de zus uit de zelfde reeks ook nog eentje liggen.





Het is ook weer dankzij Melissa dat ik het aanpassen aandurfde, het leven is aan de durvers zeker :-)
Alleszins weer een dikke merci voor de raad en tips! X





En Nona poseert niet zo graag als de zus maar vandaag krijgt ze voor haar modellenwerk een dikke 10!






























Patroon: het idee van de Sybille uit Lmv met aanpassingen
Stof: Spree van Cloud 9

7 opmerkingen

  1. Amaai zeg, t is weer prachtig geworden hé!!! We kleuren graag een beetje buiten de lijntjes. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal op en top zomers! En wat een prachtige foto van haar in het gras!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het heel geslaagd! Lekker zomers!
    Nu krijg ik zin om ook eens de schaar in de voile van Cloud9 te zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi aangepast! het is echt een leuk jurkje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M