Social icons

Gemotiveerd knip ik soms een patroon en stof uit en dan verdwijnt de goesting om de één of andere reden. Of ik begin aan wat anders en zo raakt dat gekipte project op de stapel 
'ooit doe ik er wel eens aan verder'.

Zoals ook deze, een Milla pakje voor Nona.
Met deze warme, hete dag in het verschiet begon ik er gisteren avond toch nog aan, als verrassing :-)
Het was nu of nooit!

Neem dat er toch 2 a 3 maand tussen knippen en naaien zit, dit heeft tot gevolg dat die snel groeiende dochter van mij al een maatje groter kon gebruiken. 
Maar ach, op een dag met temperaturen boven de dertig graden mag het al eens wat korter zijn!

De stof is een samenwerking tussen Bamiblauw en Eva Mouton, met als resultaat deze zalige sweaterstof!
Ik hou enorm van de kwaliteit, heel fijn om te verwerken.

De foto's trokken we na school, hier en daar een vlekje dat komt piepen is dus normaal.
Als ze proper van school komen hebben ze niet gespeeld, niet waar mama's? 







2 opmerkingen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M