Social icons


Dit weekend trok ik na lang nog eens één van mijn twee Brooke kleedjes  (hier en hier) die ik al maakte aan en ik kreeg een compliment van mijn wederhelft dat ik een mooi kleed aan had. 
Meer had ik niet nodig om direct een derde exemplaar te maken. 

Het is en blijft dan ook een geweldig kleed!
Niets dan lof, zowel voor het patroon, de beschrijving als het eindresultaat.




Over de stof ook alleen maar lof, die komt van bij Bellelien en is van Art Gallery. 
Onbeschrijfelijk mooi is ze, die kleuren, waaw!





9 opmerkingen

  1. oh heel mooi! ik ben het meest fan van deze versie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, inderdaad, heel mooi. Ik ben ook fan van dat patroon maar schafte het nog niet aan. Eerst nog 200 andere patronen realiseren, hahaha. Laat de zon maar schijnen voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag het op fb passeren, het zit je echt als gegoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw! Ik kocht het patroon een hele tijd terug aan en nog steeds kwam het er niet van om deze prachtige jurk te maken! Blij dat je mijn geheugen opfriste! Ik maak ze deze zomer nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Nathalie! Je staat er geweldig mooi mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt prachtig! je staat er echt mooi mee en wat een prachtige kleuren

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M