Social icons


Er zijn vele blogsters die ik volg, die mij inspireren of die ik bewonder om hun eindeloze creativiteit!
Maar de laatste maanden is het toch wel Dorothée, de vrouw achter Noortjeprullemie die er met hoofd en schouders bovenuit steekt!

Ongelofelijk wat ze elke keer weer maakt, altijd zo mooi en leuk gepresenteerd!
Maar het is vooral haar creativiteit die ik zo graag heb, en het feit dat ze ons steeds verwent met een tutorial als ze wat nieuw probeert. 

Zelf ging ik aan de slag met haar laatste tuto, een kraagje met froezels.
 Froezels, toch wel de hype van deze zomer :-)




Het kleedje is aan de hand van de Ileana dress van Compagnie M en de basisrok van Stof voor durf het zelvers samengesteld. 
De rekker in het midden liet ik weg, met als simpele reden dat ik het even heb gehad met satijn achtig schuivende stofjes. Wat een gedoe om dat proper te knippen en verwerken.
Geef mij maar terug katoen!






De stof is (weer, ik weet het) eentje van Strass gekocht bij Mon Depot. 
Ver hof-leverancier de laatste tijd. 






De tutorial is echt super, zoals ook het uiteindelijke resultaat! 
Ik hou enorm van dit kleedje!
<3






En nog een kleine tip:

Op de blog van Noortjeprullemie loopt nog een wedstrijd tot zondag avond waar je een leuk stofje kan winnen. 
Allen daarheen!




2 opmerkingen

  1. Hier word ik even stil van, wat een supermooie complimenten!Bedankt hiervoor :)
    Het jurkje is gewoonweg prachtig, zalig om dit te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het jurkje prachtig.... Het kraagje maakt het echt af!! Inderdaad: noortjeprullemie maakt hele mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M