Social icons

Ieder jaar doen we braaf ons best een mooi kerstkaartje te maken voor familie voorzien van een mooie foto!
Ook dit jaar dus, al blijft mijn kerst-modus wat uit… Misschien omdat ik vandaag klusjes deed in de tuin die ik anders in de lente zou doen. 16 graden half december, het is lente in de winter. 
Nieuwe kleedjes zijn het niet geworden, vorig jaar liet ik mij volledig gaan met de kerstdagen en naaide  ik voor elk gelegenheid een kleed. Achteraf gezien beetje zonde daar die kleedjes de rest van het jaar niet gedragen worden. Recycleren dus!




Het zijn twee Mambo's uit homemade mini couture. Een heel fijn patroon mits wat aanpassen in de breedte. Ook deed ik er een gewone rok onder in de plaats van een rimpelrok.






Het stofje is van Michael Miller en kocht ik vorig jaar bij fabric.com
Echt wel een pareltje voorzien van de nodige gouden glitter! Ben stiekem wel héél blij dat ze nog passen :-)





Morgen steken we de foto's binnen bij de fotograaf en zien we wat hij ermee doet.
Altijd spannend!





Larka mocht ook mee op de foto, wou eerst wachten op de pup die dinsdag naar huis komt maar een goede foto met 2 kinderen en 2 honden leek me wat te ambitieus ;-)






2 opmerkingen

  1. Goei plan! Dat jurkje hangt hier ook in de kast, misschien moet ik het enkel wat verlengen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf die fotos met nepsneeuw! Hier doe ik ook mijn best om elk jaar weer een leuke foto te hebben, behoorlijke uitdaging met 4..

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M