Social icons

Dit fleurige stofje beet al een tijdje in mijn been, zo mega lente! Tijdens een uitstapje naar Van Leuven in Schellebelle kwam ik het tegen en heb mij een 1m50 meegedaan.
Maar wat er weer mee te maken? Ik ging inspiratie zoeken bij mijn favoriete bron, Emma en Mona. Griet heb jij een fanclub? :-)
De rok in zes delen werd gekozen. Maar de bloemen staan bij dit paneelstofje alleen aan de onderkant dus had drie meter nodig voor de rok, dan maar bijbesteld bij Bambiblauw. Veel stof voor 1 kleedje maar ben wel blij met het resultaat!




Maar het weer wil niet mee, de geplande fotoshoot van vorige woensdag viel ook al in het water door die hardnekkige bewolking. En voor die kleedjes wil ik echt wel buiten trekken bij volle zon! Dus die hangen nog even weg.
Met dit kleedje wou ik niet wachten, binnen foto's dan maar.






















De bedoeling van de rok in zes delen is dat hij DRAAIT! En zou hij draaien?







Gelukt, Nona blij!








Stof: Botanic garden van Timeless treasures
Patroon: De rok in zes delen (blog Emma en Mona) en bovenstuk SVDHZ 2


7 opmerkingen

  1. Heel mooi, dat het maar snel echt mooi weer wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. precies recht uit een etalage geplukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien interessant om een keer de pagina www.rijstextiles.com te bekijken. Wij verkopen meer dan 10.000 verschillenden stoffen en fournituren online. Al vast bedankt voor de moeite.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien interessant om een keer de pagina www.rijstextiles.com te bekijken. Wij verkopen meer dan 10.000 verschillenden stoffen en fournituren online. Al vast bedankt voor de moeite.

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M