Social icons

Het sneeuwt buiten, brrrrr!
Wil ik nog wat lente gevoel jullie richting uit sturen? 
Dat doe ik met dit heerlijk jurkje uit Stof Voor Durf het Zelvers 3.
Toen ik het boek liet zien aan de dochters na de booklaunch riepen ze alletwee wauw toen ze dit patroontje zagen, zo een kleedje wouden ze al lang. 
De reden waarom, daar ben ik niet zo gelukkig mee, ze dragen het liever met de schouders bloot….





De stof die ik voor het kleedje gebruikte is polyester, heel soepelvallend dus ideaal. 
Stofje kan je vinden in de Stoffenkamer. 




Het kleedje is een super makkelijk projectje, zat snel in elkaar en is leuk om te maken. 
We zijn hier allemaal fan. 





Dit is dus hou zij denken dat ze het moeten dragen… ;-)
Of ik het kleedje ga laten dragen als ze naar school gaan, ik twijfel nog. 







En nu ben ik het poseren beu! :-D

1 opmerking

  1. Leuke jurk!
    Ik denk dat ik die discussie ook zou hebben met mijn dochter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M