Social icons


Hopla!
Weer een nieuw patroon op de naai-markt.
Deze keer een een topper van een jurkje ontwerpen door Beletoile en Kaatjenaaisels.
Ze doopten hun patroon de Vienna jurk.

Jurken vallen hier steeds in de smaak, daar kan ik niet veel verkeerds mee doen. 
Ondertussen heb ik al 3 exemplaren van de Vienna afgewerkt, de andere twee volgen later deze week!




Deze hippe blauwe jurk is voor Yinthe, ik zag het stofje liggen bij Veritas en wist onmiddellijk dat het echt iets voor haar was. 
In combinatie met de roze paspel in het kraagje vind ik dit echt een toppertje!

Het is ook een patroon dat zeer mooi valt bij mijn grote meid.




Het patroon zelf heeft verschillende opties zoals het rokdeel met stolpplooi of rimpels, verschillende mouwopties en het kraagje. 





Het naaien en foto's trekken lukt voor de moment niet zo vlot, de verbouwing die ver op zijn einde loopt maar ook veel tegenslagen in de familie op alle gebieden. 
Hopelijk brengt de lente en de zon terug wat positieve vibes…
Het kleedje maken en fotograferen maakt mij alleszins even zorgeloos, het is zo leuk om deel te mogen uitmaken van een testersgroep en blogtour en het kleren maken op zich blijft echt wel pure ontspanning voor mij. 












Wie zelf aan de slag wil met het Vienna patroon kan op de blog van Kaatjenaaisels het pdf patroon vinden. 
Met de code VIENNAPARTY krijg je nu bovendien 10% korting!




Neem snel ook een kijkje bij de andere bloggers die mee deden aan de blogtour!


BewarenBewaren
BewarenBewaren

3 opmerkingen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M