Social icons

Vast en zeker hebben jullie er ergens al iets van gelezen, samen met een paar andere toffe blog-madammen werd er een Swap georganiseerd. 
Een swap ter ere van Compagnie-M.
Om haar eens in de bloemetjes te zetten, soms moet dat eens!

Het idee kwam van Anke, van deze blog. Zij is een vaste tester van de patronen van Compagnie M. 
Ook ik testte al een paar patronen mee. 
Daaraan kan je merken dat er véél tijd en werk kruipt in het ontwerpen van al die mooie patronen. 
Het idee van Anke kwam er ergens begin december, namen werden gekozen en zo wist iedereen voor wie hij een Compagnie M creatie moest maken. 




Bij het lezen voor wie ik iets mocht maken verscheen er een glimlach tot achter mijn oren. 
Die lieve kleine Oona van deze ferme blog-madam was de gelukkige!
Een prachtig kind dat met alles zo mooi staat :-)

Al gauw zat ik voor het scherm de webshops af te schuimen op zoek naar een stofje. 
Bij Bellelien vond ik DE combinatie, dankzij haar geweldige moodboards
Het is een stofje dat zowel nog in de winter als in de lente kan gedragen worden vind ik. 

Wat ik juist maakte en wat ze ervan vond, en de foto's vind je hier op de blog van Petite Bout de Chou!




Wat er in mijn pakje zat? 
En van wie het kwam?

Zoals de foto's verraden kreeg ik niet 1 Compagnie M creatie maar 2!
Twee mooie Lotta rokjes van de hand van deze madam!

Ik had de dochters al voorbereid dat er een pakje ging komen voor één van hen, en dat ik niet wist voor wie. 
Je had hun gezichtjes moeten zien toen ze merkten dat ze elk iets hadden!
Echt, bedankt daarvoor Marie-Paule!





De rokjes passen perfect en werden aangepast naar de leeftijd en de smaak van de meisjes!
Voor Yinthe met de iets stoerdere zakken in de zijnaad en de rimpels gecentreerd. 





Voor Nona met de meest schattige Lottazakjes ooit! Voorzien van een strikje dat het geheel helemaal AF maakt!






7 opmerkingen

  1. Oh, zo leuk om de meisjes in hun rokken te zien. Ik hoop dat ze er nog veel plezier zullen aan beleven! En uiteraard, ik kon toch niet maar voor 1 meisje wat maken 😉 Blij van te horen dat ze zo goed passen.
    Heel mooi jurkje voor Oona ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, echt! En zo leuk dat beide meisjes een pakje kregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie wat staan ze er mooi mee! Heel knap

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi! En wat jij voor Oona maakte ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige rokjes! En zo leuk dat ze een beetje hetzelfde , maar toch ook wat anders zijn!
    Mooi gecombineerd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi! En leuk dat je dit zo dankzij het patroon elke twist kunt geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi!!! Beide rokjes staan zo mooi bij de dochters. Bedankt voor de verrassing!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M