Social icons

Mijn bijna 8 jarige gaat van schattig naar (een beetje) stoer!
De Ghost Rockers collectie bij Jbc is volledig haar ding!
Maar wat ze bij Jbc kunnen kan ik ook dacht deze mama ;-)
Ze mocht haar is goed laten gaan in de winkel en ik maak kleren tot heel de kast vol zit.
Zo komen we overeen!

Wat opvalt in de winkels zijn de ruitjes, en wij zijn fan!
Zowel moeder als dochter. 
Ooit kocht ik mooi geruite stof bij Mondepot en deze verwerkte ik nu in een mooie Tinny dress van Straight Grain. 

De jurk werd al heel veel gedragen, belande al ettelijke malen in de was en strijk maar geraakte niet op de blog.
En ook nu was ze niet enthousiast voor een fotoshoot, de kinderen deden nu wel al hun best op een fotoshoot 's morgens (meer daarover later!) misschien was het wat teveel voor 1 dag. 

Enfin, zie hier de weinige foto's die ermee door kunnen.
Beetje jammer want echt véél hartjes voor de jurk, het patroon en de stof!








4 opmerkingen

  1. Hier net zo grote fan van Ghost rockers en ruitjes (zowel moeder als dochter). Ik vind deze creatie dan ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Mijn 9-jarige zou helemaal uit de bol gaan bij dit mooie jurkje. Die ruitjes en ghost-rockers zijn ook helemaal haar ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn toch mooie foto's hoor!! En het jurkje is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M