Social icons


Op een mooie zomer avond naaide ik een leuk herfstrokje voor Nona!
Dit met een Spoonflower stofje met een herfst tafereel op. Vanzelfsprekend moest het rokje de kast in, wachtend op de juiste moment.
Helaas is de herfst heel vroeg dit jaar en kan ze vandaag de eerste keer aan.
Stiekem hoop ik toch ook nog op een mooi nazomertje want hun zomerkleren zijn belange nog niet afgedragen!





Het rokje maakte ik zonder patroon, gewoon op goed geluk zeg maar.
Vreesde eerst dat het wat te kort ging zijn maar toch, het zit goed en zeker niet te kort.





Mijn madammeke zit vol deugnieterij, valt het op?







De bijpassende gilet en kousenbroek zijn van de Jbc en de bloem van de Veritas. Mijn twee favoriete winkels voor combinaties met mijn zelfgemaakte kleedjes.
Maar… Ik kocht mij priemen en wol en hoop binnen dit en een paar weken zelf mooie gilets en pulls te breien. De motivatie is er, nu nog de uitwerking! ;-)





11 opmerkingen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M