Social icons

Ik weet het niet, of ik dit kleedje nu mooi vind of niet.

Aan de stof gaat het zeker NIET liggen, een pareltje waar ik net op tijd bij was, want op een paar uur tijd volledig uitverkocht. Het is een zalig stofje van Liberty dat ook gebruikt werd in de collectie van Fred en Ginger.
Het patroon, de Antalya dress van kids approved, ik vond het zo mooi op foto!
Bij sommigen zag ik wel dat het nogal breed uitviel dus (ja, grote fout zonder na te meten!) koos ik een kleinere maat dan anders, een 6 jaar ipv 7 jaar.
En nog was het veel te groot, veel te breed… Jammer, zeker van de stof!

Een tweede hindernis was de rits, de opties zijn of met knopen of met een zichtbare opgenaaide rits. Ik wou de laatste maken maar geraakte er niet aan uit, na middernacht zijnde geraakte mijn geduld op en naaide ik er een blinde rits in. Maar dat het niet ging uitkomen bovenaan zonder voering, daar had ik niet aan gedacht.



























Gelukkig met haar lang haar camoufleert het de rits flater wat, en waarschijnlijk zal die in mijn ogen veel erger zijn dan voor de buitenwereld ;-)





Foto's wou ik gaan trekken aan de Brusselse Forten, geen goed plan bleek later.
Veel vissers aanwezig, uit ervaring weet ik al dat die niet zot zijn van honden/kinderen die lawaai maken en zo hun vissen wegjagen.
We zoeken een plekje waar nog niemand zat, tot er iemand wel onze plaats wou, doe maar rustig zei de man en ze stonden even te lachen en praten met andere vissers. Toen we wouden vertrekken met de fiets waren mijn banden plat gestoken! wat een rot streek!

Maar gelukkig hadden de kinderen hun toch geamuseerd met zelf vissen vangen :-)




En het kleedje, voor ik mij ooit aan een tweede versie waag ga ik toch eerst goed nameten.
Meten is weten!








Patroon: de Antalya Dress van Kids Approved
Stof: Queue for the zoo aqua van Liberty gekocht bij Bambiblauw

4 opmerkingen

  1. Ik denk dat jouw stoffencombinatie heel mmoi zou zijn voor de Ishi dress!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Had er ook al aan gedacht, straks is proberen of ik nog genoeg heb voor een Ishi voor Nona ;-)

      Verwijderen
  2. Ik denk dat jouw stoffencombinatie heel mmoi zou zijn voor de Ishi dress!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zeker mooi! Vooral omdat het rokdeel een beetje lager hangt (je weet dat ik daarvan hou hé). En beter een beetje te groot dan te klein hé!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Compagnie M